ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Alapvető és bevezető rendelkezések

Bevezetés

A jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban: ÁSZF vagy Szabályzat) szabályozzák a Telihold Apartmannal (2481, Velence, Radnóti utca , a továbbiakban: Apartman) kapcsolatosan szállás foglalás menetét, az esetleges lemondás feltételeit, valamint Az apartman és vendég közötti szerződéses kapcsolatot, illetve a panaszkezelés menetét.

Jogszabályi háttér

A jelen ÁFSZ esetében a nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére kizárólag magyar jog az irányadó.

ÁSZF hatálya, elérhetősége, módosítása

A jelen ÁSZF 2023.01.01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. Jelen ÁSZF a Telihold Apartman weblapján folyamatosan elérhető https://www.teliholdapartman.hu/aszf linken.

Az apartman fenntartja magának a jogot, hogy egyoldalúan módosítsa az ÁSZF-t. Az apartman kötelezettséget vállal, hogy a módosításokat azok hatályba lépése előtt 15 nappal a jelen weboldalon külön közzéteszi. A módosítás esetén a módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre kerülnek alkalmazásra. Módosítás esetén az Apartman a korábbi ÁSZF-t elérhetővé teszi az Általános Szerződési Feltételek menüpontban.

ÁSZF-re vonatkozó további rendelkezések.

Jelen ÁSZF nyelve a magyar. Az ÁSZF útján megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, ezáltal az utólag nem hozzáférhető, nem megtekinthető. Jogi szempontból Az apartmanban leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek.

Amennyiben a jelen ÁSZF bármely pontja érvénytelen vagy végrehajthatatlan lenne, úgy az az ÁSZF több pontjának érvényességére vagy végrehajthatóságára nem terjed ki.

Az Apartman kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

Jelen ÁSZF elválaszhatatlan része az Apartman házirendje, mely szintén az Apartman weboldalán, a https://www.teliholdapartman.hu/hazirend oldalon érhető el.

Szolgáltató ( a továbbiakban: Apartman) adatai

Az apartman neve: Telihold Apartman Velence

Az apartman székhelye: 2481, Velence, Radnóti utca 1

Működési-üzemeltetési engedély száma: MA22036127

Minősítése: magánszálláshely

Működtető neve, címe, telefonszáma: Cseke András, 2480, Velence, Radnóti utca 1, 06-70-793-5688

Az apartman kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt: elektronikus levelezési címe:

info@teliholdapartman.hu

A www.teliholdapartman.hu oldal tárhelyszolgáltatója a Webnode AG.

Alapvető fogalmak

  1. vendég: a szerződő fél, aki Apartman weboldalán a szállás nyújtására vonatkozó szolgáltatási szerződést megköti, aki lehet természetes személy, jogi személy, jogi személyiség nélküli szervezet, illetve egyéb gazdálkodó szervezet.
  2. Szerződéskötés: A jelen ÁSZF-ben leírtak szerinti szállás lefoglalása, a szállásra vonatkozó időpont kiválasztása és előleg (foglaló) fizetés folyamata, mely magyar nyelven, elektronikus formában történik.
  3. Apartman: Lakóegység a hozzá tartozó saját használatú helyiségekkel együtt
  4. Szolgáltatási szerződés: Vendég és Apartman között létrejött szerződés, amelyben Vendég kötelezettséget vállal a szállás díjának megfizetésére, Apartman pedig kötelezettséget vállal a szállási szolgáltatás teljesítésére.

ÁSZF-fel kapcsolatos vendég nyilatkozatok és kijelentések

A foglalás leadásával, vagyis szerződéskötést megelőzően a Vendég kifejezetten elismeri és megerősíti azt, hogy a szerződéskötés előtt megismerte a jelen ÁSZF tartalmát, illetve a foglalás leadáskor az ÁSZF érvényes és hatályos szövegét kifejezetten megismerte és azt magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Mindezekről a foglalás során szükséges nyilatkozni. Az Apartman tulajdonosa az előlegszámlável egyidejűleg elküldi az ÁSZF, és a Házirend linkjét a Vendégnek, és felhívja a figyelmét, hogy az előleget csak abban az esetben fizesse ki, ha midkettő tartalmával egyetért. A Vendég, az előleg kifizetésével ráutaló magatartással nyilatkozik a két dokumentum elfogadásáról.

Vendég kifejezetten elismeri, hogy a 3.4. pontban található foglalás törlésére,illetve lemondás feltételeire vonatkozó részt megismerte és abban foglalt kijelentéseket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismer el.

A Vendég a foglalás esetén az általa megadott adatok pontosságáért és érvényességéért felelősséggel tartozik és azok valódiságát szavatolja.

Az apartman képei sok esetben "illusztrációk". Vendég elfogadja, hogy Apartman felelősséget nem vállal az esetleges nem naprakész fénykép szerepeltetéséért, és az abból eredő károkért.

A szolgáltatási szerződés létrejötte, a foglalás

A foglalás menete

A Vendég a foglalást a szállásadónak címzett e-mail üzenetben, vagy foglalásközvetítő oldalak segtségével tudja megtenni. A foglalás megindításához a Vendég adatainak megadása szükséges (név, e-mail, telefonszám).

Amennyiben szállásközvetítő partnereink egyikén keresztül foglal, az ott megadott fizetési feltételek teljesítése esetén tekinthető a foglalása megerősítettnek.

Amennyiben direktbe lép kapcsolatba az Apartman tulajdonosával telefonon, e-mailben, vagy bármilyen más úton, úgy az Apartman tulajdonosa e-mail üzenetben elküldi a foglalás megerősítéséhez szükséges előlegszámlát, melynek befizetése után válik a foglalás véglegessé.

Az apartmant foglaló fizetése nélkül lefoglalni nem lehet!

A Vendég a választott és foglalt időpontjától függetlenül, minden esetben a foglaláskori árat fizeti meg, vagyis az ár esetleges módosulása (például akció lezárulása) a foglalást követően nem hat ki az apartman árára.

A Vendég foglalás lezárása előtt minden esetben javítani és pontosítani tudja a bevitt adatokat, azokat módosíthatja.

A szolgáltatási szerződés megkötése és azzal kapcsolatos rendelkezések

Vendég és az apartman között a szerződés létrejöttéről a Vendég által megadott email címre visszaigazoló email érkezik. Amennyiben ezen visszaigazolás Vendég megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Vendéghez nem érkezik meg, Vendég az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül, vagyis a foglalása nem jön létre.

Apartman kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vendég rossz e-mail címet adott meg foglalása során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

A fentiek alapján szolgáltatási szerződés akkor jön létre, amikor a Vendég foglalását az apartman befogadta és visszaigazolta, valamint a Vendég a foglalót az apartman részére hitelt érdemlő módon megfizette

A szolgáltatási szerződéssel Az apartman vállalja, hogy a Vendég részére biztosítja a kiválasztott apartmant a Vendég által kiválasztott időpontban. A Vendég vállalja, hogy az apartman által visszaigazolt módon Az apartman szolgáltatását átveszi és annak teljes díját megfizeti legkésőbb az apartman elfoglalásával egyiejűleg.

Az apartman fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatási szerződést érvénytelennek tekintse, amennyiben személyes adatokkal, hitelkártyával stb. való visszaélés történt, vagy közigazgatási, rendészeti hatósági beavatkozása történt. Ilyen eset előfordulása esetén az apartman a Vendéget értesíti.

Amennyiben Az apartman és Vendég közötti szerződés "vis maior" (pl: háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramkimaradás, sztrájk, kormányzati intézkedés) miatt nem megy teljesedésbe, úgy a szerződés megszűnik és az eddig teljesített szolgáltatások visszajárnak, a Vendég részére a befizetett összeget Apartman visszautalja.

A szerződéssel kapcsolatos vitás kérdésekkel kapcsolatos peres eljárás lefolytatására a szerződő felek különös illetékességet nem kötnek ki.

Lemondás feltételei

30 nappal érkezés előtt a foglalás kötbérmentesen lemondható, 29-0 napon belüli lemondás esetén a foglaló teljes összege kötbérként kerül felszámolásra, azaz nem lesz visszatéritve a Vendég részére.

Amennyiben a foglalás a kötbérmentesen lemondható időszakban kerül lemondásra, a befizetett előleget Apartman visszautalja, vagy annak összegéről ajándékutalványt állít ki, a Vendég választása szerint.

Az apartman fenntartja magának a jogot, hogy a speciális kondíciókhoz kötötten – így például akciós ajánlatai – foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén a fentiektől eltérő egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapítson meg.

Apartman árai

Az apartmanokra vonatkozóan megjelenített árak minden esetben forintban értendők. Az árak bruttó árak, vagyis törvényben előírt áfát tartalmazzák. Az árak nem tartalmazzák az ún. idegenforgalmi adót (ifa). Az árak a foglalás időszakától, valamint a telítettségtől függően .

A honlapon feltüntetett árak tartalmazzák az apartmannal kapcsolatos valamennyi költséget, így a közüzemi (víz, villany) fogyasztás költségét, légkondicionáló használatát, az apartman használatának a benne található felszerelés és berendezési tárgyakkal együtt, közös használatú terek használatának jogát, a végtakarítás költségét.

Fizetési módok

A fizetési módok kizárólag az alábbiak lehetnek

Banki átutalás, készpénz, OTTP szép kártya, valamint bizonyos szállásközvetítő partnereinknél lehetőség van bankkártyás fizetésre is.

Számlázás

A Vendég a fizetést követően hitelesített elektronikus számlát kap a regisztráció során megadott e-mail címére.

A számla csak a Vendég által lefoglalt tételeket tartalmazza, illetve azt a pénzösszeget, melyet foglalása részeként a foglaló összege . Apartman a végszámlát a foglaláskor megadott adatok alapján állítja ki a Vendég részére az érkezés napján megfizetett összegről..

Panaszkezelés

A Vendég Apartman forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát, reklamációját a korábbi fejezetekben feltüntetett elérhetőségeken közölheti.

Az apartman a panaszt a beérkezését követő harminc napon belül megvizsgálja, és azt érdemben megválaszolja. A 30 napra vonatkozó Apartmani válaszadási határidő Apartman postára adására vonatkozik.

Az apartman a szóbeli, illetve a telefonon bejelentett panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vendég a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az apartman a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, illetve a Vendégnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

A panasz esetleges elutasítása esetén Az apartman az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vendéget.

A panasszal kapcsolatos iratokat Az apartman – az adatvédelmi előírásoknak megfelelő ideig – megőrzi.

A szálláshely-szolgáltatásunkkal kapcsolatosan törvényességi felügyeleti jogkört a települési jegyző látja el, illetve a Gárdonyi Járási Hivatal és a Fejér Megyei Kormányhivatal általános ellenőrzési joggal rendelkezik.

Titoktartás

Az apartman a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvény szabályainak megfelelően eljárni. Az adatkezelési tájékoztatót a https://www.teliholdapartman.hu/adatkezelesi-tajekoztato/ linken érhető el.